11 اصل قیمت گذاری محصول در اپلیکیشن فروشگاهی برای افزایش فروش

 

در دنیای پیچیده و سریع‌ التحول امروز، تعیین استراتژی‌ های قیمت‌ گذاری مناسب برای موفقیت هر کسب‌ و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این اهمیت با در نظر داشتن هزینه ساخت اپلیکیشن بسیار ویژه تر خواهد بود، چرا که مهم است کسب و کارها با توجه به میزان سرمایه گذاری در پلتفرم، بتوانند بهترین استراتژی ها را برای کسب بالاترین سودها در نظر بگیرند. قیمت‌ گذاری، به عنوان یکی از ارکان کلیدی در استراتژی‌ های تجاری، نقش مهمی در جذب مشتریان، افزایش سودآوری و حفظ رقابت‌ پذیری اپلیکیشن فروشگاهی ایفا می‌ کند.

طبق تحقیقات، 60% از مصرف‌ کنندگان تمایل دارند تا از اپلیکیشن‌ هایی استفاده کنند که قیمت‌ های شخصی‌ سازی شده بر اساس رفتار خرید آن‌ ها ارائه می‌ دهند؛ این آمار نشان می دهد تا چه میزان انتخاب استراتژی ها و اصول قیمت گذاری صحیح در میزان فروش اپ فروشگاهی شما تاثیر گذار است!

 در این مقاله، به بررسی 11 اصل کلیدی در قیمت‌ گذاری محصول یا خدمات خواهیم پرداخت که می‌ تواند به شما کمک کند تا استراتژی‌ های قیمت‌ گذاری بهینه‌ تری را در اپلیکیشن فروشگاهی خود طراحی و پیاده‌ سازی کنید. این اصول شامل موارد زیر خواهند بود که در مقاله به بررسی خواهیم پرداخت:

  • قیمت گذاری روانشناختی

  • قیمت گذاری هزینه های تولید محصول

  • قیمت گذاری پیشرفته

  • قیمت گذاری براساس ارزش

  • قیمت گذاری نفوذی

  • قیمت گذاری ترکیبی

  • قیمت گذاری فصلی

  • قیمت گذاری بسته ای(Bundle Pricing)

  • قیمت گذاری تفاضلی (Differential Pricing)

  • قیمت گذاری رقابتی

  • و در پایان، قیمت گذاری مبتنی بر عملکرد محصول در بازار

ادامه مطلب

یک راهنمای ساده (ولی کامل!) برای نوشتن بیزینس پلن کسب و کار اپلیکیشن

بهترین روش های بهینه سازی قیمت طراحی اپلیکیشن برای استارتاپ های نوپا

11 اصل قیمت گذاری محصول در اپلیکیشن فروشگاهی برای افزایش فروش

ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

گذاری ,قیمت ,قیمت‌ ,فروشگاهی ,محصول ,اپلیکیشن ,قیمت گذاری ,اپلیکیشن فروشگاهی ,قیمت‌ گذاری ,pricing قیمت ,گذاری محصول
مشخصات